Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa w Ulanicy

Wycieczka do Zakopanego

Utworzono dnia 17.06.2023
,,Lepiej zobaczyć coś raz, niż słyszeć o tym tysiąc razy’’.
O tak pięknym miejscu jakim jest Zakopane słyszał każdy z nas, ale nie każdy miał okazję odwiedzić ten uroczy zakątek Polski. Taką szansę mieli uczniowie naszej szkoły z klas I-VIII.
29 maja, skoro świt, wyjechaliśmy na wyczekiwaną od dawna przygodę.
Gdy dojechaliśmy na miejsce, zameldowaliśmy się w uroczym ośrodku Górska Dolina w Poroninie. Następnie wyruszyliśmy zdobywać Gubałówkę, najbardziej znane i odwiedzane miejsce. Na samym szczycie czekało na nas wiele atrakcji. Jedną z nich był piękny widok na panoramę Zakopanego i Tatr, ale to nie wszystko. Każdy z nas znalazł tutaj coś dla siebie. Uczniowie zajadali się pysznymi lodami, goframi, oscypkami z żurawiną oraz zakupili pamiątki. Pełni wrażeń, z uśmiechami na twarzach, zjechaliśmy kolejką w dół i pojechaliśmy do naszego pensjonatu. Tam czekał na nas przepyszny obiad i deser. Po napełnieniu brzuszków udaliśmy się na odpoczynek. Wszyscy chętnie korzystali z atrakcji, znajdujących się przy pensjonacie. Gdy nastała pora kolacji, czekała na nas niespodzianka. Nauczyciele przygotowali nam kiełbaski z grilla.
Przed pójściem spać, mogliśmy jeszcze trochę poszaleć. Zmęczeni, ale zadowoleni udaliśmy się do swoich łóżek.
Wtorek 30.05.2023r.
Ten dzień zapowiadał się pięknie. Od samego rana świeciło słońce. Zjedliśmy pyszne śniadanie i wyruszyliśmy zdobywać niczym Adam Małysz Wielką Krokiew. Po dotarciu na sam szczyt– oczywiście na piechotę, mogliśmy podziwiać panoramę Zakopanego. Skocznia wzbudziła w nas skrajne emocje od radości po strach. Uświadomiliśmy sobie, że bycie skoczkiem narciarskim wymaga wielkiej odwagi i umiejętności.
Kolejnym miejscem, które odwiedziliśmy były słynne Krupówki. Tutaj mieliśmy wolny czas dla siebie. Mogliśmy zakupić pamiątki i delektować się góralskim klimatem.
Ostatnim punktem były Termy Bania w Białce Tatrzańskiej. Mogliśmy do woli zażyć wodnych szaleństw, relaksu w bąbelkach z widokiem na Tatry oraz podnieść sobie poziom adrenaliny w krętej zjeżdżalni Anakonda i superszybkiej Turbo.
Po 3 godzinach szaleństw, napełnieni endorfinami, udaliśmy się do autokaru i wyruszyliśmy do naszych domów. Aby znów napełnić nasze brzuszki, zatrzymaliśmy się w Łącku na smaczny domowy obiad.
Wyjazd do stolicy Tatr był naprawdę udany. Pogoda nam dopisywała. Wrażenia z pobytu na długo pozostaną w naszej pamięci.
Wspomnienia naszych uczniów z wycieczki.
,,Wycieczka do Zakopanego była ciekawa i obfitowała w atrakcje. Jedną z nich była wspinaczka na Gubałówkę i Wielką Krokiew”
Roger
,,Wycieczka do Zakopanego była niesamowita. Pierwszy raz widziałam góry na żywo. Wyzwaniem była wspinaczka na Gubałówkę. Niesamowite widoki. Jedzenie było przepyszne”.
Viktoria
,,Wycieczka bardzo mi się podobała. Byliśmy, na Gubałówce, skoczni narciarskiej, Krupówkach i termach”.
Lena
,,Wycieczka do Zakopanego bardzo mi się podobała. Nocowaliśmy w ładnym pensjonacie. Spacerowaliśmy po Krupówkach, byliśmy na skoczni i na Gubałówce. Na pewno odwiedzę to miejsce jeszcze raz.
Milena
Bardzo podobała nam się wycieczka do Zakopanego. Byłyśmy na Gubałówce, Krupówkach, skoczni i na termach. Chciałybyśmy pojechać tam jeszcze raz.
Daryna i Khrystyna

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.